REKLAMA
Znaleziono 9111 wyników
Klonowa Alejainwestycja
Pokaż inwestycję
Klonowa Aleja
Wrocław, Psie Pole, Odolanowska
[Kraków] Będą nowe tunele pod centrumartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Będą nowe tunele pod centrum
Miasto Kraków planuje wielką inwestycję transportową w mieście, trwają przygotowania do drążenia tun...
Osiedle JAR Heweliuszainwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle JAR Heweliusza
Toruń, Jana Keplera 50
[Wrocław] Osiedle Wilanowskie (etap III)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Osiedle Wilanowskie (etap III)
Wrocław, Psie Pole
[Kraków] Budynek Mieszkalny Wielorodzinny, KRAKÓW, ul. Gołaśka 14inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Budynek Mieszkalny Wielorodzinny, KRAKÓW, ul. Gołaśka 14
Kraków, Podgórze
Józefa Poniatowskiego 10inwestycja
Pokaż inwestycję
Józefa Poniatowskiego 10
Ostróda, Józefa Poniatowskiego 10
Przetargi za ponad 6 mld zł dla lepszych podróży kolejąartykuł
Pokaż artykuł
Przetargi za ponad 6 mld zł dla lepszych podróży koleją
Modernizacja trasy Gdynia – Lębork, budowa nowej linii Szczyrzyc – Tymbark, a także modernizacja linii Stalowa Wola – Tarnobrzeg – Sandomierz – Ocice – Padew. PKP PLK S.A. ogłosiły trzy przetargi o szacowanej łącznie kwocie ponad 6 mld zł. Inwestycje realizowane będą przy wsparciu środków unijnych i budżetowych.
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce? artykuł
Pokaż artykuł
Jak szybko będziemy jeździć na liniach Kolei Dużych Prędkości w Polsce?
Spółka Centralny Port Komunikacyjny zwiększyła maksymalną prędkość eksploatacyjną z 250 do 350 km/h na projektowanych liniach kolejowych. CPK stawia na pełne wykorzystanie parametrów infrastruktury, stworzenie atrakcyjnej oferty przewozowej i oszczędność czasu pasażerów. To właśnie znaczące skrócenie czasów przejazdu było podstawowym źródłem sukcesu Kolei Dużych Prędkości w Europie.
[Łódź] Osiedle Szlacheckie IIinwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Osiedle Szlacheckie II
Łódź, Widzew
[Wrocław] Park Mamuta ma być gotowy dopiero pod koniec roku. Winna linia wysokiego napięciaartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Park Mamuta ma być gotowy dopiero pod koniec roku. Winna linia wysokiego napięcia
W 2014 roku wrocławianie zdecydowali, że chcą, aby na Oporowie powstał Park Mamuta. Inwestycja do dz...
Wrocław z Pragą połączy linia kolejowa dużych prędkości. Wybrano wykonawcę studium dla tej inwestycjiartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław z Pragą połączy linia kolejowa dużych prędkości. Wybrano wykonawcę studium dla tej inwestycji
Kolejne bardzo dobre informacje dotyczące kolei dużych prędkości na Dolnym Śląsku. Spółka Centralny...
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa. Połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Linia "Y" Kolei Dużych Prędkości w konsultacjach HRJ. Impuls również dla Sieradza i Kaliszaartykuł
Pokaż artykuł
Linia "Y" Kolei Dużych Prędkości w konsultacjach HRJ. Impuls również dla Sieradza i Kalisza
Ponad 150 wniosków dotyczących przyszłego rozkładu jazdy wpłynęło do spółki CPK od mieszkańców, samorządowców oraz organizacji społecznych i branżowych w ramach konsultacji Horyzontalnego Rozkładu Jazdy (HRJ), które rozpoczęły się w ostatnią środę. Wśród nich te dotyczące, leżących na projektowanej linii „Y”, Sieradza i Kalisza. Oba miasta zyskają połączenie z Koleją Dużych Prędkości.
Tramwaje Warszawskie rozstrzygnęły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Tramwaje Warszawskie rozstrzygnęły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej [WIZUALIZACJE]
Tramwaje Warszawskie rozstrzygnęły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Prace rozpoczną się w przyszłym roku.
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej w Warszawie? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu kolejowego na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniecartykuł
Pokaż artykuł
Faustyna rozpoczęła drążenie drugiego tunelu kolejowego na trasie Łódź Fabryczna – Kaliska/Żabieniec
Maszyna TBM Faustyna rozpoczęła budowę drugiego jednotorowego tunelu kolejowego na podziemnej trasie między stacjami Łódź Fabryczna a Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. o wartości ponad 1,5 mld zł netto jest współfinansowana z POIiŚ.
Trwa realizacja II etapu przekopu Mierzei Wiślanej [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa realizacja II etapu przekopu Mierzei Wiślanej [FILMY]
Trwa realizacja II etapu przekopu przez Mierzeję Wiślaną, jednej z najbardziej spektakularnych inwestycji inżynieryjnych w Polsce w ostatnich latach. Całkowita długość nowej drogi wodnej ma wynieść łącznie 22,8 km. Nowy kanał ma mieć głębokość 5 metrów. Obecnie koszty całego przedsięwzięcia szacowane są na ponad 2,1 mld zł z budżetu państwa.
REKLAMA